Μαθαίνοντας την αποταμιευση

Τελευταία πολύς  ντόρος για μια ξενόφερτη αποταμίευση. Στην αρχή όταν την άκουγα  από πολλά blogς αλλά και sites μπήκα στο πειρασμό να  διαβάσω τα άρθρα τους γιατί έλεγαν μέσα σε ένα χρόνο θα μαζέψεις 1400 ευρώ. Ναι δίκαιο έχουν αλλά   αυτό  ισχύει για τις οικογένειες που δουλεύουν και οι δυο γονείς και παίρνουν καλό μισθό ώστε να μπορούν να αποταμιεύουν μεγάλο χρηματικό ποσό την εβδομάδα. Αυτό που σας λέω λέγεται η πρόκληση των 52 εβδομάδων ! Στην αρχή όλα καλά κάθε βδομάδα που διανύουμε θα αφήνουμε και το ανάλογο ποσό την πρώτη εβδομάδα του χρόνου 1 ευρώ,  την δεύτερη εβδομάδα 2 ευρώ , κτλ..όμως μόλις φθάσεις στα μισά του καλοκαιριού που θα διανύουμε την εβδομάδα στην 25η και 29η αρχίζουν λίγο τα ζόρικα πράγματα! Για μια οικογένεια που δουλεύει ένας και ο μισθός κουτσορεμενος {τώρα που βγήκε ο καινούργιος μας πρωθυπουργός θα καλυτερέψουν τα πράγματα} θα μου ήταν αδύνατο να βάζω κάθε βδομάδα 30 και 35 ευρώ και ειδικά προς το τέλος της αποταμίευσης να βάζω 50 ευρώ την εβδομάδα δηλαδή το μήνα 202 ευρώ! Πολύ δύσκολο 
έτσι ξεκίνησα κάτι διαφορετικό εγώ.
Αφού ο μισθός μας είναι συγκεκριμένος, μηνας μπαίνει,μήνας βγαίνει..και έχουμε κάποια συγκεκριμένα έξοδα όπως νοίκι δάνειο, σούπερ μάρκετ στάνταρ, έφτιαξα στο excel με αυτόματη πρόσθεση αφαίρεση ότι έξοδα κάνω κάθε μέρα να προσθέτονται στα έξοδα της ημέρας στα έξοδα της εβδομάδας και μετά στου μήνα ! Όλα αυτόματα! Ούτε κομπιουτεράκια , ούτε χαρτί και στυλό!  << Ε τι κάναμε στη σχολή! καιρός να τα αξιοποιήσω >>!


Αρχικά αποφάσισα κάθε Δευτέρα να βάζω 7 ευρώ στον κουμπάρα μου! Παραπάνω είναι πραγματικά αδύνατο! Έτσι 7 ευρώ επί 52 εβδομάδες βγαίνουν 364  ευρώ ότι πρέπει για να πληρώσω το σήμα τα Χριστούγεννα! 

Αν πάλι δουλέψω,  όπως πέρυσι θα μπορώ εκείνο το διάστημα 3 - 4 μήνες να βάζω περισσότερα στην άκρη! 
Αυτός είναι ο κουμπαράς μου από το 1994! Από αυτόν τον κουμπαρα μάζεψα λεφτά για την εφταήμερη στη Κύπρο,  για να αγοράσω το πρώτο μου υπολογιστή και κάτι ψιλοπράματα! 



Αυτός ειναι ο κουμπαράς του Γιάννη! Εδώ θα βάζει τα κόκκινα λεφτουδάκια που θα του δίνω! Δεν μαζεύει τίποτα αλλά σιγά σιγά και από μικρός να μαθαίνει την  έννοια αποταμίευση! 


Επιπλέον  έχω κάνει μια λίστα με τα μηνιαία μας έξοδα! Όπως Νοίκι σούπερ μάρκετ βενζίνες  ξέρω ότι τόσα επιτρέπεται να ξοδεύω τον μήνα μου και όχι παραπάνω!Η παρακάτω λίστα με υπενθυμίζει ότι δεν πρέπει να ξεφύγω , ειδικά το σούπερ μάρκετ, που προσπαθώ να αγοράζω τα απαραίτητα και παρόλο που πηγαίνω με λίστα , αν έχεις τον Γιάννη μαζί σου, πρέπει να έχω και 5 ευρώ παραπάνω κάθε φορά! 


ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο! Εγώ έτσι είμαι σε πρόγραμμα και ξέρω που δεν πρέπει να ξεφύγω! 

ΠΗΓΗ ΕΔΩ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις