ΤΛΊΑ!

Ήρθε λοιπόν και η ημέρα των γενεθλιών μου. Η ημέρα που είχα υποσχεθεί ότι θα πάρω τις αποφάσεις μου για το 2016, αλλά και η ημέρα που θα τις βάλω σε εφαρμογή!  Βασικό κομμάτι βέβαια για να είμαι πιστή σε αυτές είναι η δέσμευση που πρέπει να μου δημιουργήσω! Για να γίνει λοιπόν αυτό, πρέπει να εκτεθώ! Και πού μπορεί να γίνει αυτό; Μα φυσικά εδώ, στο blog μου!
happy bday
Για φέτος λοιπόν που κλείνω τα 32 μου αλλά και για το 2016 που έρχεται σε μερικές ημέρες, βάζω μεγάλους στόχους! Δύσκολους! Ίσως και ακατόρθωτους! Αλλά είμαι της άποψης ότι όσο πιο ψηλά στοχεύεις, όσο πιο πολύ ονειρεύεσαι τόσα περισσότερα θα πετύχεις!
Για φέτος λοιπόν….
  1. Να συνεχίσω να γράφω κάθε μέρα! Άλλες φορές με χαλαρώνει, άλλες με ξεμπλοκάρει από αρνητικά συναισθήματα, άλλες μου φέρνει αναμνήσεις!
  2. Να μου υπενθυμίζω συχνά ότι μου πάει να χαμογελάω και ότι με αγαπάω!
  3. Να συνεχίσω να λέω καλημέρα στους γείτονες μου και να γνωρίσω περισσότερους!
  4. Να φωτογραφίζω! (Ξέρω Γιάννα, τα ίδια έλεγα και πέρισυ! Είπα όμως να κάνω μια προσπάθεια και φέτος!)
  5. Να αποκτήσουμε καινούρια οικογενειακά έθιμα!
  6. Να βρώ κι άλλους λόγους να σε αγαπώ!
  7. Να μην ξεχάσω γιατί bloggάρω!
  8. Να στέλνω email στην Δώρα και να φτιάξω έναν καινούριο λογαριασμό για το νέο μέλος!
  9. Να κάνω όλα όσα αγαπώ, χωρίς να βρίσκω δικαιολογίες ότι δεν μπορώ!
  10. Να μην ξεχνάω ότι η ζωή έχει πλάκα!
  11. Να στείλω (αλλά και να λάβω πολλές κάρτες!)
  12. Να μην ξεχνάω ότι με μια τυχαία πράξη, μπορείς να κάνεις κάποιον να χαμογελάσει!
  13. Να κάνω ένα δώρο ζωής, λίγους μήνες μετά την γέννα!
  14. Να μείνω για πάντα τλία! (Ρώτησα σήμερα την Δώρα πόσο χρονών είμαι και μου απάντησε “τλίαααααααααα”)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις