ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ!!!Το φυσικό μυρμηγκοκτόνο που με έσωσε!!!





Τώρα που (σύμφωνα με ανυπόστατες κατά τη γνώμη μου φήμες ότι) μπήκε η Ανοιξη,θα κάνουν σιγά σιγά την εμφάνισή τους αυτά τα εργατικά,κατεργάρικα πλασματάκια,που συμπαθέστατα είναι,αρκεί να κάνουν τη δουλειά τους έξω από το σπίτι σου.

Πριν από τρία χρόνια είχα τρελαθεί,γιατί άρχισα να έχω μυρμήγκια κάτω από το νεροχύτη μου λόγω του σκουπιδοντενεκέ.Τα οποία μυρμήγκια ανεβοκατέβαιναν το σωλήνα της αποχέτευσης του νεροχύτη και χάνονταν μέσα στον εντοιχισμένο πάτο του επίπλου.
Μετά από απεγνωσμένη αναζήτηση,διάβασα κάπου,θα σε γελάσω πού,μια συνταγή που με έσωσε!

Από τότε,κάθε Ανοιξη που αρχίζω να έχω επισκέπτες,κάνω τα μαγικά μου μια δυο μέρες και όλο το καλοκαίρι είμαι ήσυχη.


ΜΑΓΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ

1/3 cup ζάχαρη
1 κουταλιά σούπας βορικό οξύ(προσοχή δεν είναι το ίδιο με το βόρακα)
1 cup  ζεστό νερό



Ανακατεύω τη ζάχαρη με το βορικό οξύ και ρίχνω σιγά σιγά το νερό, ανακατεύοντας για να μη σβολιάσει.Φυλάω το μείγμα σε γυάλινο βαζάκι.

Βουτάω ένα κομμάτι βαμβάκι στο υγρό και το τοποθετώ πάνω σε ένα αλουμινόχαρτο.Φροντίζω να είναι πολύ υγρό το βαμβάκι,δε το στραγγίζω.Εγώ ρίχνω και μερικές σταγόνες γύρω γύρω για να τα διευκολύνω.

Τα μυρμήγκια μόλις μυριστούν τη ζάχαρη θα αρχίσουν να μαζεύονται.

Πολύ βασικό!Εκείνη τη στιγμή θα θέλεις να τα εξολοθρεύσεις όλα επί τόπου.
ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥ!(Ε καλά,αν εξολοθρεύσεις μερικά θα σε καταλάβω κι εγώ το κάνω...)
Το βασικό είναι να τα αφήσεις να κάνουν τη δουλειά τους!Γιατί μεταφέρουν το δηλητήριο στη φωλιά.

Σε μια δυο μέρες έχεις καθαρίσει!

Προσοχή αν έχεις ζώα,μην το βάλεις σε
σημείο που
θα το γλύψουν.

Σχόλια

  1. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σας. Για σίγουρη αντιμετώπιση των μυρμηγκιών μπορείτε να ρίξετε μία ματιά στην σελίδα μας Αποφράξεις Σπέτσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

σας ευχαριστούμε

Δημοφιλείς αναρτήσεις